fredag 20 augusti 2010

Mera bönesvar...

Bröllopsdagen firades med rosor, restaurang besök och en tur till Juthbacka marknaden, där jag inhandlade en tröja och lite tyg! Det blev ändå mest prat då man hittade en bekant efter den andra! Trevligt, så ska de va! Första arbetsveckan har gått fint fint för Lucas och jag har också haft fullt upp trots att jag inte minns vad jag har gjort. Blev i alla fall erbjuden ett sex veckors vikariat i gymnastik och hälsa på Sursik och det blev jag glad över. Ett riktigt bönesvar! Tänk att jag får chans att pröva på det jag utbildat mig till. Precis det jag velat göra! Sådana här chanser växer inte på träd! Gud är god! Så på måndag börjas det! Men nu ska vi njuta av helgen först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.